wtorek, 3 lipca 2012

Uwaga!

A więc tak ...
Tego bloga również postanowiłam zawiesić, ze względu na brak czasu na pisanie.
A tak poza tym to chciałam wam bardzo podziękować za te wszystkie miłe słowa w komentarzach
i za tak wielką liczbę wejść.
Nawet nie wiecie ile to wszystko dla mnie znaczy ...
Jesteście najlepszymi czytelnikami i jestem pewna, że wspanialszych na świecie nie ma :)
Życzę wam udanych wakacji no i do zobaczenia we wrześniu ;*****
Aa! Jeszcze jedno!
Jeśli to was pocieszy to obiecuję, że w te wakacje, a może i nawet w tym miesiącu  NA PEWNO pojawi się rozdział ;)
O ile oczywiście będziecie chcieli ;)
Przynajmniej w taki sposób mogę się wam odwdzięczyć za to, że mnie wspieracie i jesteście ze mną ;*****

Pozdrawiam
Wasza Sierr ;*

P.S. Przepraszam, że nie będę komentować waszych rozdziałów, z powodu braku czasu <jak również kłopotów z bloggerem -,-> Ale zawsze je czytam ;) No przecież tak wspaniałych opowiadań nie da sie nie czytać ;)

4 komentarze:

  1. O.o
    foch forever na pięć minut xd
    no dobra mówi się trudno ale ja i tak będę się smutać ;(
    czekam na następny cudowne rozdziały ;*
    kocham i pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońce tego bloga również nie przeżyję. Jesteś wspaniała i proszę wracaj do mnie szybko skarbeńku! Kocham cię siostrzyczko - Twoja na zawsze Only Hope In Your Eyes (Monika) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie ciężko tak długo czekać.... :/
    ale... i tak będę z niecierpliwością czekać na następny rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, właśnie przeczytałam całe to (Zajebiste) opowiadanie, a tu taka zaiweszka xD
    Jakoś się to do mnie nie uśmiecha, ale cóż ja mogę ...
    Mam nadzieję, ze szybko pojawi się nowy rozdział <3
    Weny Kochana, tak żeby ci uszami wychodziła :*

    OdpowiedzUsuń